Tuesday, January 15, 2013

ලක්ෂ ගණන් මෙහි හදවත් ඇත්තවුන්

             හිංදි ගීයක සිංහල අරුත කියන්නයි මේ සැරසෙන්නේ, මීට කාලයකට පෙර මගේ  සිතෙහි රජකරපු ගීතයක් මේක කාලයාගේ ඇවෑමෙන් අමතක වෙලා ගියා. මේ ලගදී දවසක ආයෙත් මතක් වුනා... තිරයෙන් පිටුපස සිට මේ ගීතය ගයන්නේ මහේන්ද්‍ර කපූර් විසින්, චිත්‍රපටය kismat මෙහි සිංහල අරුත "දෛවය", මෙය 1968 වසරෙහි තිරගත වූවක් මම නම් ඒ කාලේ හුලගෙවත් හිටියද දන්නේ නෑ... එසේ නම් අරුත සමගින් රස විදින්න.....





ලක්ෂ ගණන් මෙහි හදවත් ඇත්තෝ
ඒත් තවමත් ආදරය නොලබයි.
කිසිවෙකුගේ දෑසෙහි  ආදරයක ියක්වත් දකින්න නෑ...


මම සෑම තැනකටම ගොසින් බැලුවා
හැම හදවතකටම එබී බැලුවා...
හැම විදිහකටම ගී ගයා බැලුවා......
නමුත් මගේ  හදවතට සැනසිල්ලක් කොහෙන්වත් ලැබුනේ නෑ
මම මේ ලොව තවමත් තනිවෙලා...

කොහෙන්ද මම මේ හදවත සොයාගන්නේ...
නුඹට හැකිනම් දෙන්න මට පුංචි ඉියක්
එසැනින් මම ඔබේම වන්නම්
කියන්න මට,
සිනහවක් සමගින්,
නුබේ හදවතෙහි නොපිරුණු ආශාව කුමක්දැයි කියා සදහටම......


සැකසුම:- ධනුෂ්ක කෞෂල්‍ය
 
 

No comments:

Post a Comment